niedziela, 17 kwietnia 2011

X Cracovia Maraton

Dziś w Niecodzienniku nieco inaczej. 
Dzień jest dla mnie wyjątkowy, bo w X Krakowskim Maratonie wystartował mój Kochany Braciszek! Start i Meta blisko naszego domu, więc wcześnie rano ( 9.00) wybraliśmy się pokibicować Kamilowi - autorowi bloga Kraków na codzień
Tu Kamil na Starcie.
 I Finisz po 42, 195 km, z czasem 3:28!
Według nieoficjalnych jeszcze wyników,
 Kamil przebiegł Metę jako 530 na ponad 3400 zawodników!!!...
Brawo!!! Jestem z Ciebie dumna Braciszku!

... A to Kto? Czyżby rósł nam przyszły Maratończyk? :)


A poniżej jeszcze kilka fotografii z dzisiejszej imprezy:


Wielkie Gratulacje dla  Wszystkich Maratończyków! :)

1 komentarz:

  1. Wielkie gratulacje, byłam na trasie i na mecie- niesamowite przeżycie, a jaki wyczyn, mam wielkie uznanie dla Wszystkich Maratończyków, ale szczególnie dla naszego Nodżera:))))

    OdpowiedzUsuń