poniedziałek, 8 sierpnia 2011

One Lovely Blog Award!!!



 :)
Do tej uroczej nagrody nominowała mnie Ania, która jest właścicielką bloga: vikisiezna.blogspot.com :)
Aniu serdecznie dziękuję, czuję się dostrzeżona, wyróżniona, wzruszona i zmotywowana do dalszej zabawy jaką jest dla mnie prowadzenie Niecodziennika :)


Zasady zabawy są niezmienne:
  1. Wkleić link blogera, który przyznał nagrodę i ładnie podziękować 
  2. Skopiować i wkleić logo do swojego bloga. 
  3. Napisać o sobie 7 rzeczy.
  4. Nominować 16 innych blogerów (oprócz tego, który nominował nas)
  5. Wystawić im komentarz informujący o nagrodzie i nominacji
A oto siedem zdań o mnie :)
  1. Jestem szczęśliwą żoną i mamą.
  2. Mam kochaną mamę "Tu", kochanego tatę "Tam", pięć sióstr, trzy szwagierki i jeszcze jedną mam nadzieję w przyszłości, trzech braci i pięciu szwagrów, jednego (na dzień dzisiejszy) siostrzeńca i wszystkich ich bardzoooo lubię :)... mam nadzieję, że nikogo tu nie pominęłam.
  3. Jak byłam mała, chciałam zostać Księżniczką i mieszkać na Wawelu ;)
  4. Uwielbiam leżeć na trawie i patrzeć jak po niebie suną białe chmury.
  5. Tego lata pokochałam robić przetwory i tak już mi chyba zostanie :).
  6. Nie mogę żyć bez dziergania, szycia, malowania, rysowania, tworzenia i przetwarzania - po prostu nie znoszę się nudzić.
  7. Kiedyś chciałabym znowu powrócić do tkania gobelinów.
Tutaj z przyjemnością nominuję blogi, które lubię, ,śledzę. 
Które mnie inspirują i fascynują
Kolejność nieprzypadkowa - alfabetyczna :)


6 komentarzy:

  1. ojoj,miła niespodzianka,jutro wybieram się na urlop i z przyjemnością zajmę się tam nominacjami:-)dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie. :)
    Bardzo mi milo.
    Ja już odpowiadałam na wyróżnienia, tak więc coś niecoś o mnie tu : http://majanaboxing.blox.pl/2011/07/Wyroznienie.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, jak miło:-) aż mi głupio że ostatnio trochę zaniedbałam mojego bloga, to mnie teraz zmotywowałaś do uaktualnień;-)dziękuję pięknie Elu

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie! Gratuluję ! Rozwijaj się dalej. Pozdrawiam i wypoczywaj szybko na zielonej trawce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, dość późno, ale to przez to, że ostatnio rzadko zaglądałam na bloga i dopiero dziś przeczytałam komentarz, chyba pora bloga odkurzyć ;P
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za tak miłe wyróżnienie :)
    Pozdrowienia serdeczne posyłam :)

    OdpowiedzUsuń